Inwestor
rodzinnego parku tematycznego

Magiczne Ogrody

O nas

Spółka FUN PARK działa w obszarze przemysłu turystycznego. Powstała z inspiracji bogatym, pełnym wartości światem dziecięcej wyobraźni. Zespół składa się ze specjalistów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym oraz młodych, kreatywnych osób.

Misją firmy jest zaspokajanie potrzeb klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji, które zaowocują wzmocnieniem więzi rodzinnych oraz długofalowym rozwojem marki.

Oferta FUN PARKu stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych rodzin, poszukujących przestrzeni do wypoczynku i pełnego przeżywania wspólnych chwil. Naszym kluczowym projektem jest rodzinny park tematyczny Magiczne Ogrody.

Tworząc unikatowy w skali regionu produkt turystyczny, dbamy o jakość obsługi naszych klientów. Stosujemy innowacyjne rozwiązania na bazie odwoływania się do wielowiekowej tradycji, wykorzystując sprawdzone nowoczesne technologie.

Otwierając Magiczne Ogrody, stworzyliśmy wiele miejsc pracy, które zrzeszają ciekawe osoby w różnym wieku, na różnych stanowiskach. Zatrudniamy osoby z bogatym doświadczeniem oraz początkujących, dla których Magiczne Ogrody są pierwszym miejscem pracy. Dbamy o to, aby następowała wymiana wiedzy międzypokoleniowej.

Społeczność lokalna

Podstawą naszych działań jest współpraca ze społecznością lokalną. Wiemy, że nasz rozwój jest możliwy dzięki harmonijnemu rozwojowi obszarów, na których działamy.

Odpowiadając na potrzeby regionu, wspieramy rozwój gminnych, powiatowych oraz regionalnych inicjatyw, w tym tych ściśle powiązanych z edukacją. Co więcej, staramy się podsycać piękną, barwną wyobraźnię dzieci oraz obudzić uśpioną magię drzemiącą w dorosłych żyjących w regionie.

Mamy nadzieję, że baśniowy nastrój naszego parku oraz dni otwartych drzwi dla mieszkańców okolicy sprzyjają poznawaniu uroków życia i budzą odwagę by marzyć!


Oferty pracy:

Oczekujemy:
  • komunikatywności
  • pogodnego usposobienia
  • umiejętność pracy w zespole
  • zamiłowania do pracy z dziećmi
  • zaangażowania
  • odporności na stres
  • chęci szkolenia i podnoszenia własnych kompetencji

Oferujemy:

  • terminowe wynagrodzenie
  • bezpłatne szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • elastyczny grafik pracy
  • praca tymczasowa (kwiecień - wrzesień) z możliwością dłuższej współpracy

Zakres obowiązków:

  • aktywne prowadzenie zabaw i animacji zawartych w scenariuszach dla grup zorganizowanych i gości indywidualnych
  • dbanie o porządek i bezpieczeństwo na poszczególnych krainach i atrakcjach Parku

Miejsce pracy:

Rodzinny Park Tematyczny Magiczne Ogrody
Trzcianki 92
24-123 Janowiec


CV prosimy przesłać na adres: rekrutacja@magiczneogrody.com

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z RODO 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.).”.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowiska:
  • pomoc kuchenna
  • zmywak
Oczekujemy:
  • aktualnej książeczki sanitarno-epidemiologicznej
  • minimalnego doświadczenia w pracy na kuchni bądź zamiłowania do gotowania (na stanowisku pomoc kuchenna)
  • motywacji do pracy
  • dyspozycyjności w okresie od maja do końca września (bądź sierpnia)
  • pracowitości i uczciwości

Oferujemy:

  • pracę na sezon letni od kwietnia do końca września
  • umowę zlecenie
  • pracę w zgranej i młodej ekipie
  • atrakcyjne zarobki + system premiowy
  • szkolenia stanowiskowe
  • elastyczny grafik pracy

Miejsce pracy:

Rodzinny Park Tematyczny Magiczne Ogrody
Trzcianki 92
24-123 Janowiec


CV prosimy przesłać na adres: mkibil@funpark.biz.pl

Kontakt telefoniczny: 605 383 753

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z RODO 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.).”.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Zadania na stanowisku pracy:

profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy

  • obsługa kasy fiskalnej i terminala
  • wystawianie dokumentów sprzedaży
  • udzielanie informacji klientom (również telefonicznie oraz drogą elektroniczną)
  • dbanie o estetyczny wygląd stanowiska pracy

Oferujemy:

  • praca tymczasowa (kwiecień-wrzesień) w dynamicznie rozwijającej się firmie, z możliwością pracy całorocznej
  • umowa zlecenie
  • terminowe wynagrodzenia
  • elastyczny grafik

Wymagania:

  • dyspozycyjność (również w weekendy i święta)
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność obsługi komputera
  • mile widziany status ucznia/studenta
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość obsługi kasy fiskalnej oraz terminala
  • przyjmujemy zgłoszenia tylko od osób pełnoletnich

CV prosimy wysyłać na adres mailowy kasy@magiczneogrody.com

W tytule maila należy wpisać nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z RODO 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.).”

Zadania na stanowisku pracy:

  • profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy (telefoniczna, mailowa)
  • udzielanie informacji klientom
  • identyfikowanie potrzeb klientów
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów, a także utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi
  • aktualizacja danych w systemie CRM
  • realizowanie planów sprzedażowych
  • prowadzenie niezbędnych raportów sprzedażowych
  • wystawianie dokumentów sprzedaży

Oferujemy:

  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • szkolenie wdrożeniowe
  • terminowe wynagrodzenia

Wymagania:

  • dyspozycyjność (również w weekendy i święta)
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office w stopniu podstawowym)
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (call center, telesprzedaż)

CV prosimy wysyłać na adres mailowy kasy@magiczneogrody.com

W tytule maila należy wpisać nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z RODO 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.).”

Zadania na stanowisku pracy:

  • koordynowanie i nadzorowanie prac kasjerów
  • kontrolowanie stanu kas
  • rozliczanie kasjerów/kasjerek
  • sporządzanie raportów sprzedaży (dziennych i miesięcznych)
  • profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
  • obsługa kasy fiskalnej i terminala
  • wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, korekty, KP, KW)
  • udzielanie informacji klientom (również telefonicznie oraz drogą elektroniczną)
  • dbanie o estetyczny wygląd stanowiska pracy

Oferujemy:

  • praca tymczasowa w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • terminowe wynagrodzenia

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność motywowania pracowników
  • znajomość obsługi kasy fiskalnej oraz terminala
  • biegła obsługa komputera (w tym pakietu MS Office)
  • zaangażowanie w wypełnianiu powierzonych obowiązków
  • pełna dyspozycyjność (również w weekendy i święta)

CV prosimy wysyłać na adres mailowy kasy@magiczneogrody.com

W tytule maila należy wpisać nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z RODO 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.).”

Zadania na stanowisku pracy:

  • koordynowanie pracy sklepu
  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedawców
  • realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
  • analiza wskaźników sprzedaży
  • przestrzeganie zasad ekspozycji towarów
  • sporządzanie raportów sprzedaży (dobowych i miesięcznych)
  • prowadzenie dokumentacji sklepu
  • aktywny udział w procesie sprzedaży
  • dbanie o profesjonalną i kompleksową obsługę klienta
  • realizacja zamówień towarów
  • przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji
  • wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, korekty, KP, KW)

Oferujemy:

  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • terminowe wynagrodzenia

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność pracy z planami i wskaźnikami sprzedaży
  • umiejętność motywowania pracowników do pracy
  • znajomość obsługi kasy fiskalnej oraz terminala
  • biegła obsługa komputera (w tym pakietu MS Office)
  • zaangażowanie w wypełnianiu powierzonych obowiązków
  • pełna dyspozycyjność (również w weekendy i święta)

CV prosimy wysyłać na adres mailowy kasy@magiczneogrody.com

W tytule maila należy wpisać nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z RODO 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.).”

Podstawowe obowiązki:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • Obsługa kadrowa
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT) i plików JPK
  • Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi (banki, US, ZUS, GUS itp.)
  • Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb Zarządu

Oczekiwania:

  • Dobra znajomość polskiego prawa bilansowego, prawa podatkowego, prawa spółek handlowych oraz prawa pracy
  • Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe (preferowane z obszaru rachunkowości)
  • Minimum 2 letnie doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowej / księgowego
  • Znajomość programów Ms Office, Ms Excel
  • Samodzielność, obowiązkowość i rzetelność w pracy

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji zawodowych
  • Przyjazne warunki i miłą atmosferę

CV prosimy wysyłać na adres mailowy biuro@funpark.biz.pl

W tytule maila należy wpisać nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z RODO 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.).”

Poszukujemy pracowników do prac ogrodniczych.


Wymagania:
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność, zaangażowanie
  • wysoka kultura osobista
  • zamiłowanie do pracy w ogrodzie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • prawo jazdy kat. B mile widziane
  • umiejętność obsługi urządzeń ogrodniczych

Oferujemy:

  • praca tymczasowa
  • umowa zlecenie
  • terminowe wynagrodzenie

CV prosimy wysyłać na adres mailowy rekrutacja@funpark.biz.pl

W tytule maila należy wpisać nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z RODO 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz art. 22 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.).”

Współpraca

Przy realizacji inwestycji współpracujemy z doświadczonymi i rzetelnymi wykonawcami. Stawiamy na najlepszą jakość usług i rzemiosła. Przy realizacji projektów tworzymy z  kreatywni ludźmi pełnymi zawodowej pasji. Nasi partnerzy mają wieloletnią praktykę w swojej branży. Ich fach często stanowi wielopokoleniową rodzinną tradycję. Dzięki temu mamy pewność, że wszystkie nasze projekty powstają z  zaangażowaniem i najwyższą starannością. Z dumą przedstawiamy Wam naszych partnerów.

bos bank animatronics akademia niezwyklych umiejetnosci rosa cwik multi planta
kulas em green aw koput ab ekspert elpie

Kontakt

Jeśli chcesz stać się częścią naszych inicjatyw, skontaktuj się z nami:

Fun Park Sp. z o.o.

ul. Fieldorfa Nila 16/13,

Puławy 24-100, Poland,

NIP 716-278-59-34,

REGON 060604671,

KRS 0000353604

biuro@funpark.biz.pl


Biuro

Aneta Żwawy

kierownik biura zarządu

biuro@funpark.biz.pl

tel: +48 511 006 491

Obsługa klienta

tel: +48 503 983 135

tel: +48 500 032 772

Zarząd

Członkowie zarządu

Cezary Bożemski

Przemysław Chabior